سلام به همگی
میگم من هیچ علائمی ندارم طبیعیه؟

۵ پاسخ

فعلا زوده گلم

هنوز زوده عزیزم من از نه هفته شرو شد

منم علائم خاصی ندارم. نگران نباش

ینی هیچچ سینه درد هم نداری

قلبش تشکیل بشه نم نم علائم شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری