خانومها سزارین چند هفته باید برای زایمان رفت؟

۶ پاسخ

۳۸ سزارین میکنن

به من گفت ۳۸بیا

۳۸ هفته

به من گفت ۳۸کامل اگه خدایی نکرده مشکلی باشه زودتر

۳۷ و ۳۸

در اصل ۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری