کی این حرف زدنشون عادی میشه و کمتر حرف میزنن؟؟؟؟۵سالگی ؟۶سالگی؟کی؟؟؟؟؟
فقط میتونم بگم از اعماق وجودم میفهمم چی میگی و درکت میکنم🥲
عزیزم من چی بگم بخدا حتی کسی که زنگ میزنه باید بهش یگم کیه چکار داشت یعنی اینقد وراجی میکنه دیگه نمیکشم جالبش اینجاست یه فسقلی یه ساله هم دارم دقیق من از وسط نصف شدم
وااای پسر من! مااااششششاالله... ینی یه بند حرف میزنه.... بهش میگم چرا اینقدر حرف میزنی؟ میگه حرف نزنم حرفا تو دهنم خراب میشه🤣🤣🤣
پسر منم خیلی حرف میزنه،اما اینقدر کلماتش مودبانه صحبت میکنه آدم خوشش میاد حرف بزنه،من خیلی دودیدم دنبالش که حرف بزنه پسرم ۲ سال را رد کرده بود حرف نمیزد زن بابای بیشعورم اینقدر میخندید و خوشحال بود پسرم حرف نمیزنه من خیلی استرس کشیدم و دکتر رفتم ،الان خوشم میاد وقتی حرف میزنه قلبم روشن میشه
آخ خداااا دختر من باهام حرف بزنه یکسره من عاشقشم الان هی میگه اون چیه این چیه آنقدر خوشم میاد عیبی نداره عزیزم گوش کن یه روزی خونه آنقدر ساکت مبشه ماها آنقدر بیکار که دلمون برای بچگی بچه هامون تنگ میشه لذت ببر معلوم نیست دیگه از این معجزه ها تو زندگیمون ببینیم یانه من الان آنقدر افسوس میخورم دخترم نوزاد بود کولیک داشت آنقدر خسته میشدم میگفتم خدایا کی بزرگ میشه خوب میشه الان دلم برای اون روزاش پر میزنه نوزاد بود بغلم میگرفتم شیر میخورد از بغلمم در نمیرفت میتونستم ساعت ها بغلش کنم بوش کنم دلم تنگ شده
من توام
ماشاالله بچه منم همینه بعضی وقتا وقتی خونه ساکت میشه احساس میکنم مغزم درد میکنه الانکه بترکه علاوه بر پر حرفی احساس میکنم ی دوربین مدار بسته است که تمام حرفا و حرکاتم ضبط میکنه و علیه خودم استفاده میکنه
من تا میگم ماهورا خیلی حرف میزنی شوهرم میگه اگه زبونش میگرفت تا یه اب ازت بخواد خوب بود؟ یا حرف نمیزد همش این دکتر اون دکتر بودی.. ناشکری نکن
منم یکیشو دارم 😆
اما به این فکر کن مادر و پدر هایی هستند که حسرت شنیدن کلمه مامان یا بابا دارن اون وقته که با لذت به حرفاش گوش میدی💙
اقتضای سنشونه؟
من وهمسرم کم حرفیم
اما دخترم جدیدا انقدررررررر حرف میزنه
همسرم میگه چرا اینجوری شده🤣
بعد سوال میپرسه جواب میدم تازه واسه جواب ها هم چرا مطرح میکنه
دیوونمون کرده
یه ریز صحبت میکنه
اخ اخ ناشکری دیگه یادت بیاد اون روزی که تلاش کردی تا لحظه اخر سالم بغلش کنی
پسرمنم همشششش سوال میپرسه یکیو جواب میدم باز درجواب میگه چرا یعنی روانی شدم دیگه
عزیزم دختر منم همینه
یه روزی دلمون تنگ میشه یه کلمه باهامون حرف بزنن ،الانم وضعیتمون جوریه حوصله خودمونم نداریم😢
من یدونه مث تو دارم یدونه یکساله آتیش پاره من چی بگم کلا دیونه شدم
منم دست تنهام میفهمم حرفتو خیلی سخته ماشالله بهش پسر منم خیلیییییی حرف میزنه و حتی اگر گوش ندم یا جواب سربالا بدم انقدر بدش میاد و غر میزنه که حد نداره، منم با ظهر نخوابیدن مشکل دارم
ببین حرف میزنه
میگه فقط به من گوش کنین با من بازی کنین هروقت من اجازه بدم حتی میتونین برین دستشویی
غذا نمیخورم
کمد و کابینت و کشو رو خدانکنه یادم بره ببندم کلا میریزه بیرون
کلی شکر و آرد برام مخلوط کرده
با قمقمه آبش مدام خونه رو آبیاری میکنه
تو از پوشک گرفتن همکاری نمیکنه با اینکه کاملا بلده
و و و و بازم بگم
پسرمنم مدام سوال میپرسه دیوونم کرده🤕🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.