۷ پاسخ

پسر من رد داده دم ب دیقه قهر میکنه درو میکوبه میزنه من هیچ راه پیشگیری نمیدونم جلوی لجبازیش مقاومت میکنم ولی اصلا بهش گوش نمیدم چون کارش اشتباهه میخوام قهر کردن از سرش بیوفته خلاصه ک ایشالا بگذره دهنم سرویس شد

به معنای واقعی دهنم سرویس شده لجباز مال ی لحظه شه الان این چن روزبودم حسینیه دیگه واقعانمیکشم ازدستش اخم کردن لجبازی کردن تامی شینی مامان برام آب بیارمامان غذابیارمامان کفش هام برام بیارمیریم خونه کسی میگه حتمامامانم آب فقط بیاره چن شب هئیت شام دادن میره پیش باباش نمیزاره اونم غذابخوره جای منم میادنمیزاره غذابخورم تواین 3 سال ونیم یادم نمیادحمام درست حسابی یاغذاخورده باشم یاخواب درست حسابی داشته باشم الان همکلاسی هام دوتا3 تابچه دارن تغییرنکردن بی خیالن حالامن یکسره بایددنبال بچم باش بازبقیه میگن بچه دیگه بیاردلم میخاد تاجایی جون دارن میگرمشون زیرمشت لگد

واقعا تحمل میخواد باهاشون سر و کله زدن ....اینقد خودم رو کنترل کردم بعضی موقع که لجبازی می کنن احساس می کنم از عصبانیت و اینکه نمیتونم چیزی بگم بی اختیاری ادرار می گیرم 😔😔
همین امروز ظهر گریه می کردن میگفتن ظرف فلفل قرمز و سیاه رو بده بریزیم رو غذا...از ترس اینکه نکنه بره تو دماغشون مردم بعدم هر چی فلفل بود روی غذای من و باباشون خالی کردن 😢
نمیدونم گریه کنم یا بخندم اما میدونم میگذره 😅😅😅اما قضاوت بقیه که نمیدونن یه مرحله از رشدشون هست نمیگذره

وای پسر من کلافه ام کرده سرش داد میزنم میگه داد نزن حرف نزن برو بیرون و خودشم گریه میکنه با صدای بلند
کلا کلافه ام چند وقته از دستش
همچینم منو میزنه ها

من یه وقتای سرش عصبانی میشم خودشو مظلوم میکنه میگه مامان ناراحت نشو من دوست دارم ، حالا توی مهد کودک چندبار کتک خورده منم بهش گفتم هرکی زد توام بزن اونجا نمیزنه میاد خونه عصبانی میشه منو میزنه

هووووف چیزی خوشش نیاد باجیغ ودادحرف میزنه منم بش چیزی میگم دیگه میگ قهرم اصلا دوست ندارم😵‍💫

ما هم همین هستیم لجباز یک دنده

سوال های مرتبط

مامان ماهرو مامان ماهرو ۳ سالگی
مامانای عزیز بیایید بهم بگید طرز صحیح برخورد با بچه ای که در جمع و جاهایی غیر از خونه اصلا حرفنو گوش نمیده و برعکس بچه های دیگه باهام لجبازی میکنه و در مواقعی حتی باهام بدرفتاری میکنه چیه؟!
تو خونه و تو خلوت خودمون(مادر دختری)حرف گوش کن و مطیعه و آنچنان اذیت نمیکنه…
نمیگم همش مطیعه و همش چشم میگه
نه گفتن رو تو‌محیط خونه هم بلده
بعضی وقتا میگم شاید تو‌ خلوت خودمون زیادی تو چهارچوپ نگهش داشتم و انقد ازش انتطار داشتم که دختر خوب و حرف گوش کنی باشه
توی محیط بیرون ازم سواستفاده میکنه و حس میکنه تو بیرون ازاده و‌چهلرچوپ نیست
ولی خوب که ب اعمال و رفتار و کردارم توجه میکنم انچنان مادر بد و سخت گیری نیستم که بچه بخواد عقده ای بشه یا …
💔😭
اکثر اوقات از در مهربونی وارد میشم و سعی میکنم تو یه حس و حال دیگه ای باهاش حرف بزنم و بهش یاداوری کنم که الان ک داریم میریم بیرون مثل بچه های دیگ حرف گوش کن باش و…
در لحظه و در حرف تایید میکنه ولی در عمل نه…
چیکار کنم وقعا دیگ این لجبازی ها و حرف گوش نکردنا پریشان کننده است
از طرفی غصه میخورم که بچه های مردم انقد خوب از مادرشون حساب میبرن چشمشون ب دهن مادرشونه بدون اجازه مادر کاری نمیکنن
ولی بچه من تا یه نفر میبینه مثل اینه که از خودش درمیاد با جوگیر میشه💔
گاهی اوقات توی جمع بزرگتر ها و همسن و سال ها طوری کوچکم میکنه که نگم…🥲