مامانای عزیز بیایید بهم بگید طرز صحیح برخورد با بچه ای که در جمع و جاهایی غیر از خونه اصلا حرفنو گوش نمیده و برعکس بچه های دیگه باهام لجبازی میکنه و در مواقعی حتی باهام بدرفتاری میکنه چیه؟!
تو خونه و تو خلوت خودمون(مادر دختری)حرف گوش کن و مطیعه و آنچنان اذیت نمیکنه…
نمیگم همش مطیعه و همش چشم میگه
نه گفتن رو تو‌محیط خونه هم بلده
بعضی وقتا میگم شاید تو‌ خلوت خودمون زیادی تو چهارچوپ نگهش داشتم و انقد ازش انتطار داشتم که دختر خوب و حرف گوش کنی باشه
توی محیط بیرون ازم سواستفاده میکنه و حس میکنه تو بیرون ازاده و‌چهلرچوپ نیست
ولی خوب که ب اعمال و رفتار و کردارم توجه میکنم انچنان مادر بد و سخت گیری نیستم که بچه بخواد عقده ای بشه یا …
💔😭
اکثر اوقات از در مهربونی وارد میشم و سعی میکنم تو یه حس و حال دیگه ای باهاش حرف بزنم و بهش یاداوری کنم که الان ک داریم میریم بیرون مثل بچه های دیگ حرف گوش کن باش و…
در لحظه و در حرف تایید میکنه ولی در عمل نه…
چیکار کنم وقعا دیگ این لجبازی ها و حرف گوش نکردنا پریشان کننده است
از طرفی غصه میخورم که بچه های مردم انقد خوب از مادرشون حساب میبرن چشمشون ب دهن مادرشونه بدون اجازه مادر کاری نمیکنن
ولی بچه من تا یه نفر میبینه مثل اینه که از خودش درمیاد با جوگیر میشه💔
گاهی اوقات توی جمع بزرگتر ها و همسن و سال ها طوری کوچکم میکنه که نگم…🥲

تصویر
۱۵ پاسخ

آره همون که خودت گفتی تو خونه خیلی براش سخت گرفتی میره بیرون احساس آزادی میکنه و اینکه میدونه تو خونه حریفش هستی ولی بیرون نمیتونی کنترلش کنی

ب قرآن ب جون نهالم انکار خود نهال توصیف کردی
سر همین اخلاقش ی مدت هیچ جا نرفتم داشتم دیونه میشدم😢

خب بیشتر رفیق روش تاثیر میزاره خب توهم بهش بگو گوش نکنی هیچ جا نمی برمت بزرگ هم بشه گوش نمیکنه

فکر نکن حرف گوش کن بودن زیادی خوبه

پسرمنم همینه نمیدونم چیکارکنم فقط لجبازی ولحبازی

پسر منم همین
واقعا دیگه کم آوردم حتی خونه پدر و مادرم کم میرم

دقیقا عین دختر من حتی کسی میاد خونه ام عوض میشه خودمون تنهایی باشیم دوتایی غذا خوردنش هم عالیه ولی واویلا کسی بیاد منو دق میده یا جایی بریم اصلا انگار من حضور ندارم پیشش صدای منو نمیشنوه

فککنم مامان ماهلین درست میگه توخونه حریفشیم بیرون احساس ازادی بهشون دست میده و میدونن پیش همه نمیتونیم بهش گیر بدیم نکن نرو نریز بخور مثلا اینجوری نشین وسایلتو بردار اشغال نریز...

دختر منم همین جوریه که گفتی منم همش میگم بچه مردم حرف گوش کنه بیرون 🥴🤣🫠🫠

دختر منم همینطوره متاسفانه
فکر کنم به خاطر سنشونه امیدوارم کم کم خوب بشن

خودت جواب خودتو دادی خیلی تو خونه محدودش کردی بزار خونه اذیت کنه حتما نباید ک حرفت رو گوش کنه بزار راحا باشه بریزه بپاشه نه رو برای آخرین مرحله بزار ک کار خطرناک میخواد بکنه یا چرا قبلش همش بش میگی اینجوری کن اونجوری کن واسه همهینه یکی رو میبینه میخواد جلب توجه کنه

دختر منم جایی مهمون میریم قشنگ از اینکه میگن کاریش نداشته باش سواستفاده میکنه من خودم واقعا دیوونه شدم دنبال دکتر اعصابم 😄🥲

انگار از دل من گفتی
خط به خطش حرفای خودمه
خودمم موندم

انگار دختر منو توصیف کردین
منم تو خونه اصلا اونقدری سخت گیر نیستم‌ که بگم دو تا ادم دیده از خودش دراومده
ولی تا میریم جایی مخصوصا بچه همسن خودش ببینه لجباز تریییین بچه دنیا میشه
حرف گوش نمیده برا هرچیزی قشقرق بپا میکنه خودشو میکوبه زمین اصلا یه اوضاعی😞

وااایییی نگم از جیغ جیغای جانان🥴

همین بچه های مردم میگی کین دقیقا ول کن . همشون همینن به خدا منم پسرم تو خونه صداش در نمیاد ولی خونه بالا مادرشوهرم اینان چنان جیغ هایی میزنه. میدویه از این ور به اون ور . فقط میگی از زندان آزاد شده😂😂

سوال های مرتبط