۵ پاسخ

منم میخواستم بخورم دکترم گفت نه.
گفت که هر مکملی مناسب هر شرایطی نیست و مصرف بدون نیازش باعث اختلال در رشد جنین میشه.
نمیدونم دیگه نرفتم سراغش.

من خریدم ولی این نیست ۹۰۰ تومن شد🫤

من میخواستم رژیم بگیرم که نت ملی شد
الان اوک شده ؟
شما گرفتین رژیم ازش راضی هستین ؟

عزیزم توی روبیکا هست یا بله

اینم قرصی که معرفی کرده 🤰🏻🐟💊

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 تولد
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی