بدانید و آگاه باشید 😅🌱

تصویر
۸ پاسخ

تحت هیچ شرایطی نباید اینا رو‌داد من سر دخترم اجازه ندادم کسی بدون اجازه من چیزی بده حتی بعد ۶ماهگی چون الرژی هم داشت همه غذاها رو باید تست میکردم

این همه بگو یکی دو ماه پیش
یکی همینجا مامانش به نوزاد ۱۲ روزش۶۰ سی سی قنداب داده بود
اومده بود از شکم بچم عکس گذاشته بود
شکم بچه عین بادکنک ورم کرده بود اومده بود بالا ...
خواهشا سره بچه هاتون قرار نیست بی ادبی کنید ولی‌ تعارف نداشته باشید ....

پدر مارو بااین ترنجبین دراوردن😂 همه میگن الا بلاااا بده که بده

عزیزم ب بدبختی کانالشو پیدا کردم😁
خیلی مطالب خوبی و می‌زارن واقعان عالیه این کانالش اگر دیگ ام از این کانال ها میشناسید معرفی کنید🤭

وای، من پیرمیشم قطعا سر همین چیزا
حالا اینا هیچی، جدیدا مادرشوهر گراهی میگه بچه ک بدنیا اومد آب یه دونه انار رو توی دهنش بچکونی دیگ زردی نمیگیره😑😑
ترنجبین و آب قند ک بماند

مادرشوهرم هرچی میخواس بده الکی پیش شوهرم میگفتم دکتر گفته ممنوعه هیچی نذاشتم بدن بهش😂😎

کدوم کاناله آیدیشو بزار مرسی

عزیزم از افتخارات بعضی از اشناهای ما اینه که به بچه زیر یک ماه نوتلا داده و بچه خیلی خوشش اومده پس حتما چیز خوبی بوده😅

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد