سلام دوستان میتونم یه قرص فاموتیدین بخورم؟؟

۵ پاسخ

ضرر نداره من دکترم بهم داد یکی بعد از ناهار یکی بعد از شام ولی ایقد حالم بد بود معده درد و تهوع استفراغ که دمیترون بهم داد صبح به صبح یدونه میخورم

اره ضرر نداره

اره بخور

اره من معده درد بودم بهم داد شبی یدونه بخورم

خب زیر نظر دکتری ... سرخود نباید قرص مصرف کنی ب نظر من

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نور خونه مامان نور خونه هفته دوازدهم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری