ضرر نداره من دکترم بهم داد یکی بعد از ناهار یکی بعد از شام ولی ایقد حالم بد بود معده درد و تهوع استفراغ که دمیترون بهم داد صبح به صبح یدونه میخورم
اره ضرر نداره
اره بخور
اره من معده درد بودم بهم داد شبی یدونه بخورم
خب زیر نظر دکتری ... سرخود نباید قرص مصرف کنی ب نظر من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.