۴ پاسخ

دکتر میگه بایدبرم پیش دکترقلب

استراحت عزیزم چون اخرین روزات حساب میشه طبیعی هست 🫠

عزیزم دیگه هفته تون بالاست به نظرم عادیه

کم خون نیستی؟ من از کم خونی اینجور میشم

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی