زوده هنوز
عه باهمیم منم امروز ۱۶ هفته۱روزم😁😂
از ۱۷ هفته ببعد برو من خودم همون ۱۷ هفته رفتم
آزمایش های کوادمارکر و فیتو پروتئین رو میتونی بدب ولی سونو صبر کن۱۸ب بعد برو تا همه ب اعضای بدن بچه مشخص باشه
نه عزیزم خیلی زوده مگه دکترت خودش بهت نگفته؟؟
عشقم 18هفته و 3روز خوبه
۱۸هفته بری بهتره
نه نمبشه
نه الان اصلا نرو ۱۸هفته و چند روز شدی برو دقیق باشه
زوده عزیزم
بذار نزدیک های ۱۸ برو
معمولا ۱۷ هفته رو باید پر کنی مثلا ۱۷ هفته و ۳ روز خوبه
بزار ۱۸ رو پر کنی
مثلا ۱۸ هفته و۱ روز
من شنیدم ۱۸ هفته باید رفت
دکترت گفت کی بری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.