خانما 16هفته و یک روزم
میتونم برم انومالی؟

۱۳ پاسخ

زوده هنوز

عه باهمیم منم امروز ۱۶ هفته۱روزم😁😂

از ۱۷ هفته ببعد برو من خودم همون ۱۷ هفته رفتم

آزمایش های کوادمارکر و فیتو پروتئین رو میتونی بدب ولی سونو صبر کن۱۸ب بعد برو تا همه ب اعضای بدن بچه مشخص باشه

نه عزیزم خیلی زوده مگه دکترت خودش بهت نگفته؟؟

عشقم 18هفته و 3روز خوبه

۱۸هفته بری بهتره

نه نمبشه

نه الان اصلا نرو ۱۸هفته و چند روز شدی برو دقیق باشه

زوده عزیزم
بذار نزدیک های ۱۸ برو

معمولا ۱۷ هفته رو باید پر کنی مثلا ۱۷ هفته و ۳ روز خوبه

بزار ۱۸ رو پر کنی
مثلا ۱۸ هفته و۱ روز

من شنیدم ۱۸ هفته باید رفت
دکترت گفت کی بری؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان جانم پسرم مامان جانم پسرم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی ها🩵🩷 مامان نینی ها🩵🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری