خانما سزارینی تا کی باید جای زخم شست شو داد

۸ پاسخ

تا وقتی بخوای بکشی بخیهارو فک کنم

تا وقتی بکشی بخیه هارو

تا وقتی بخیه هاتو میکشی ب آرومی روی بخیع هاتو با ی شامپو یا صابون بکش رو بخیه هات

تا وقتی بری بکشی

من تا ۱ ماه بعد زایمانم شست و شو دادم و سشوار کشیدم

تا وقتی بری بکشی،من امروز رفتم کشیدم بخیه هامو راحت شدم😃

۱۴روز

تا چهلم حتما

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد