۷ پاسخ

۱۰۰ گرم اینا اختلاف بزرگی نیس هنوزم تازه داره وزن میگیره نگران نکن خودتو

نه خوبع عزیزم دکترت چرت گفته

عزیزم خوبه
منم تو هفته شما 1118بود دکترم گفت نرماله

برا من ۲۹هفته ۱۲۸۰ بود.به نسبت هفتم تقریبا با وزن نی نی شما یکی میشه. به من گفتن وزنش دو سه روز عقبه و چیز مهمی نیست کاملا طبیعیه،
صدک‌شما ۵۰٪ ، که عالیه.نگران نباش.من از همون موقع شروع کردم پودر لیدی میل میخورم شماام بخور

وزنش خیلی هم خوبه
تازه الان بربعد اوج وزن گیری بچه هست
وزن بچه منم اندازه وزن بچت هست دکتر گفت خوبه الان اوجشه خیلی پروتئینی بخورث

خیلیم خوبه ...همه چیش نرماله

این سونومه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 هفته سی‌ویکم بارداری