تعیی جنسیت ntبا تعیین جنسیت آنومالی تون یکی در اومد ؟

۱۵ پاسخ

من هنوز آنومالی نرفتم ولی،ان تی،گفت احتمالا پسره تو سلفی هم نوشته پسر

آره.

برای من نه

واسه من اره

مال من جفتش دختر گفت

بله اوکی بود

بله یکی بود

نه ان‌تی گفت دختر ولی ۱۶ هفته پسر

بله 😍

من اولی گفتن پسر دخترشد

بله مال من جفتش درست بود

نه من اولی گف پسر دومی دختر شد😂

ارع یکی بود

تعیین جنسیت برای NTنگفتن بهم کلا

ارع درست بود

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان دیارا💗 مامان دیارا💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهوا خانم🩷🩷 مامان مهوا خانم🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی