من هنوز آنومالی نرفتم ولی،ان تی،گفت احتمالا پسره تو سلفی هم نوشته پسر
آره.
برای من نه
واسه من اره
مال من جفتش دختر گفت
بله اوکی بود
بله یکی بود
نه انتی گفت دختر ولی ۱۶ هفته پسر
بله 😍
من اولی گفتن پسر دخترشد
بله مال من جفتش درست بود
نه من اولی گف پسر دومی دختر شد😂
ارع یکی بود
تعیین جنسیت برای NTنگفتن بهم کلا
ارع درست بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.