کیا جنسیت جنین ntبا انومالی یکی شد ؟درست بود

۱۵ پاسخ

من 💗🥰

من درست بود

من💙🩵💙🩵

من درست بود

پس چرا تو انتی من جنسیت بچه مشخص نبود🤦🏻‍♀️

من دوتاش یکی بود

من برا دختر توی nt گفت دختره و همونم شد

سلام عزیزم من ان تی جنسیت صددر صد بهم گفت پسره آنومالی هم همون شد

به من غربالگری اول گفت دختر بعد انومالی رفتم گفت پسره

من همه بچه هام هرچی ان تی گفتن آنومالی همون شد ولی خواهرم ان تی گفتن دختره آنومالی پسر شد

بله من

من 🧸🥺

سلام عزیزم من که رفتنم ان تی بهم با قاطعیت گفتن دختره ولی هنوز نرفتم آنومالی

من

من ان تی حدس بود فقط آنومالی هم همون شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌وچهارم بارداری