خانمها دارم میرم انتی خیلی استرس دارم 😓

۱ پاسخ

انشالله همه چیز خوووب پیش میره قشنگم
توکلت بخدا
منم دعا میکنم واست
شمام واسم دعا کنید لطفا❤️🙏
خیلی سال منتظرم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری