۱۹ پاسخ

پیتزا افتابگردون تو پیروزی خوبه و پیتزا لبنانی

بلبکی جای پارک ملت

بلبکی سمت شهدا

پیتزا کندز بلوار جانباز

من شبدیز رو فقط دوست دارم
لیالی هم خوبه

پیتزا توتک تو ملاصدرا ۱ عالیه

افتابگردون

می‌شف بزرگمهر شمالی 2

من فرنو رو دوس دارم

اگه قیمتو درنظر نگیری بهترینا اینان
پای
برگ
شبدیز

لیالی و توکا

افتابگردن شعبه طرقبه خیلی عالیه
می شف قبلا خیلی خوب بود اخرین باری که رفتم راضی نبودم
برگ تو ثمانه هم خوبه
شبدیز و فرنو و اینام متعادله

پیتزا خونه فقططططططططط شعبه معلمش الباقی شعبه ها واقعا خوب نیس توکا ام خوب بود قبلا تازگی نرفتم

لیالی لبنان و شبدیز

پیتزا کندوز فقط

شبدیز
سیگنال
دهکده توقاسم ابادم تواون محدوده خوبه

پیتزا پاییز۶۴
ما همیشه بیف استراگانوف ازش میگیریم پرگوشت و خوشمزه است

شبدیز و توکا

پیتزا کندز تو جانباز پر گوشت همی دیشب اونجا بودم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی