۸ پاسخ

من که سومین باره با موتور میرم تا خونه بابام
سر و صورتشو می‌پوشونم پتو کلفت

سروصورتش نباید باد بخوره

صورتشو سمت باد نگیری سخته براش نفس کشیدن

من از دو عفته گی با موتور میرم جای

نه خطرناکه

وای چه خطرناک 🫣 با اسنپ برو

سلام عزیزم چن روزس؟من که همه جا میرم

اخه خیلی کوچیکه باد میخوره صورتش نمیتونه نفس بکشه ها

سوال های مرتبط

مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد