خانما بعد چندوقت میتونم با بچم برم بیرون؟ مریض شدم توخونه🥴

۶ پاسخ

من تا ۴۰ بیرون نرفتم دکترش گفته بود

منم تا چهل بیرون نبردمش

سزارین یا طبیعی؟

هروقت حس کردی توانشو داری برو
ولی جایی که ادمای زیادی هستن نه

منم از ده روزگی مبیبرم امروز هم آمدم روستا تا جمعه میمونم

بچه ها داخل گروه ما ۸ روزه پارک بودن امروز

سوال های مرتبط