۸ پاسخ

برا منم همین حدودا بود هم دکتر سونو گف رشدش خوبه هم دکتر خودم که رفتم نشونش دادم گف رشدش خوبه

۲۸ هفته تمام وزن بچه اهمیت پیدا میکنه

من یادم‌نمیاد وزنشو تو اون هفته ولی اگر پزشکتون گفتن کمه برای وزن گیری بچه پروتئین بخورید.کربوهیدراتو کمتر کنید مثل نون و برنج و ...
بیشتر گوشت و حبوبات بخورید.آجیل خام مخصوصا بادام درختی
کره بادوم زمینی هم‌منبع خوبیه برای پروتئین ولی همرو به اندازه بخورید
و تخم مرغ که بهتره کامل آبپز بشه که روزی یک عدد تو بارداری مجازه مصرفش.❤️

برای من۶۹۰بود

وا عالیه که!!! پیش چه دکترایی میرین!!؟؟؟

۷۵۰گرم

حالا وقت هست بچه معمولا از 8ماهگی وزن میگیره

برای من ۶۸۵ بود
دکتر هم گفت خوبه
صدک نزده؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 💋👼🌱🫀 مامان 💋👼🌱🫀 ۱ ماهگی