نه والا همون پایینه 😆چون عرضی خوابیده
بچت اونقد که تیس اون پاهاش و باسنشه
دیگه جاتنگه فشار میاد
سفالیکه حتما
من تو پهلوهامه
برا من همه جاست،ولی فشاری که به دنده هام میاره خیلی دردناکه
اره برا منم بالاس
اصن قسمت پایین شکمم شله
بالا سفته
اره میاد بالاخفممیکنه بخصوص شبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.