بچه ها یسوال
بچه من بالای معدمه جدیدا 😬😬واسه شمام اینجوریه

۷ پاسخ

نه والا همون پایینه 😆چون عرضی خوابیده

بچت اونقد که تیس اون پاهاش و باسنشه
دیگه جاتنگه فشار میاد

سفالیکه حتما

من تو پهلوهامه

برا من همه جاست،ولی فشاری که به دنده هام میاره خیلی دردناکه

اره برا منم بالاس
اصن قسمت پایین شکمم شله
بالا سفته

اره میاد بالاخفم‌میکنه بخصوص شبا

سوال های مرتبط