سلام دوستان بنظرتون نودالیت ضرر داره ؟

۲ پاسخ

خیلی مضره برا ادم عادی مضره چ برسه ب باردار

كمش اشكال نداره فقط ارزش غذاي نداره يعني به عنوان غذا نبايد بخوري
ميتوني با هويج و قارچ نخود فرنگي گوشت و….. بهش يكمي ارزش غذاي هم بدي

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان میران مامان میران ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۸ ماهگی