مامانا این شیاف پروژسترون چرا نوشته واژینال؟مگه مقعدی نیست؟

تصویر
۱۵ پاسخ

رو همشون نوشته واژینال مقعدی

هر دوتاش استفاده میشه

نمی‌دونم دکترم نگفت

دکترم بمن گف واژینال استفاده کن

قشنگ نگاه کن هست

جفتشه

هر دو استفاده میشه ولی تو بارداری مقعدی استفاده کن

واژینال استفاده کن

هم واژینال میشه استفاده کرد هم مقعدی

دکتر به من گفت مقعدی اصلا تاثیر نداره فقط باید واژینال مصرف شه

نه واژینالم میشه استفاده کرد
بستگی داره دکترت چجوری تجویز کرده باشه برات

هم واژینال استفاده میشه هم مقعدی

اونا نوشته مقعدی

مقعدیم میشه واژنیالم میشه
بمن دکترم گفته بود مقعدی

خوب هم واژینال استفاده میشه هم معقدی

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی