چی برا اسهال خوبه اسهال خیلی ابکی

۶ پاسخ

کته با ماست موز پودر سنجد و نخودچی پدی لاکت

پودر سنجد عالیه

کته ماست هم خوبه اضافه چیزایی که دوستان گفتن پودر نخودچی و سنجد تو ماست هم خوبه

پدی لاکت موز سنجد

باید دلیلش معلوم شه
گاهی برای دندونه باید یچیزی بخوره
اگر برای ویروس باشه باید همونی ک دوستمون کفته بخوره

پودر سنجد هم حتما بده

پدی لاکت زینک

سوال های مرتبط

مامان آوین ۲س آیلین مامان آوین ۲س آیلین ۲ سالگی
مامان شاهدُخت🌿 مامان شاهدُخت🌿 ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان دخمل قشنگم مامان دخمل قشنگم ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری