۲ پاسخ

من باقرزاده بردم راضی ام ۳ ۴ بار بردم
ولی پیش لطفی اذر می‌برم پرونده اونجا داره اخلاقشو دوست دارم پیگیری میکنه حواسش هست هرچی میپرسم سر صبر جواب میده
آذین فر رو هم خیلی تعریف میکنن

عزیزم ببر باقرزاده بهترینه من اونجا میبردم بچه جاریمم برده بودیم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط