دوغ می‌خورید شما بخورم من

۷ پاسخ

ن عزیزم لبنیات نخور هم ب شدت نفخ و یبوست میاره برا خودت و بچه هم باعث سردی رحمت میشه

نه نخور تا ۴۰ روز سردی نخور

۳۵روزه زایمان کردم خانواده میگن اصن ب خوردنش فکر هم نکن که برات خوب نیست ‌دلم میخواد خوو🥺

نخوری بهتره

نه فعلا تا بیست روزی نخور

من ک میخورم

نه عزیزم نخوری فعلا

سوال های مرتبط