بنظرتون اسم عسل خوبه یا نفس؟

۱۰ پاسخ

هر چی به دلت نشست همون بزار
اینجا هرکس طبق نظر شخصی خودش همون اسم میگه
من میگم نفس بازم خودت میدونی♥️

نفس قشنگه ✨

نفس.

نفس

راستش هیچ کدوم هردو قدیمی

من خیلی عسل دوس دارم شوهرم قبول نمیکنه

عزیزم چیزی ک به دل خودت و همسرت میشینه مهمه قشنگه

الان میان میگن قدیمیه فلان

عزیزم عسل نذار دو روز دیگه بخواد مهاجرت کنه براش مشکل ساز میشه شباهت اسم عسل با ass و assa

نفس

نفس...

سوال های مرتبط

مامان پناه🥰🤰 مامان پناه🥰🤰 ۲ ماهگی
مامان همدم مامان همدم ۸ ماهگی
مامان 𝓐𝓶𝓲𝓻 𝓪𝓵𝓲 مامان 𝓐𝓶𝓲𝓻 𝓪𝓵𝓲 ۵ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۶ ماهگی