۱۳ پاسخ

بشدت نفخ داره سردیم هست

من همیشه میخورم تقریبا. مشکلی نداره

کمپوت بخوری بهتره میوه های پخته نفخ نداره

من‌ میخورم دل درد میشه

میتونی رو هندونه ی ذره گلاب بریزی سردیشو بگیره

من سر دخترم نمی‌دونم دلم چی میخواست نخوردم شیر ب مرور تلخ شود بچه دیگه نخورد سعی کن هم تو بارداری هم شیر دهی هیچی نباید چشم پوشی کنی دلت خواست باید بخوری

هندونه خیلی نفاخه

من دوبار خوردم هر دوبار بچه دل درد شد

برا بچه نفخ میکنه شیرت بعدش ۴ زیره بخور

بخور منم میخورم خیلیم شیر زیادمیکنه

من میخورم شیرم شیرین شیرین میشه

برا شیر که خوبه فک کنم
ولی ممکنه دل درد بیاره
بعدش لااقل عرق نعنا بخور یا زیره

نه بخور

سوال های مرتبط