وای نگو بخدا غذا خوردن زهر شده بهمون اصلا نمیفهمیم چی میخوریم فقط هول هول میخوریم جمع کنیم 🤦
یکم از برنج و یا هرغذایی تو بشقابشون میریزم با یه قاشق میدم بازی میکنن و کل خونه رو عذا میکنن🥲🥲🥲🥲
همه چی و دست میزنه و یهو میاد وسط سفره هر چی ام جدا بدم همونی که تو سفره هست و میخواد 😂
هرچي ميخواد ميزارم جلوي دستش
سخت نميگيرم حتي اگه دست به همه جيز بزنه
هیچی نمیخورم تا همسری بخوره🫤😂
هیچی انقدر جیغ و داد میکنه دیگه ول کردم بهم میریزه بعد غذا میام جارو برقی میکشم کمر نمونده برام خودمم تنها غذا خوردنی انقدر اذیت میکنه کوفتم میشه
هیچی حالیمون نمیشه .با اونکه من قبل غذا خوردن مون شکمش رو سیر میکنم باززز اون کار خودشو می کنه.سخت نمیگیریم بهش
من سرسفره ب گریه کردن میوفتم همه چی میخوادبریزه تولیوان آب هم بریره توش.توغذای همه دست کنه اصلا۱وضعیه نگم برات بهیچ صراتی هم مستقیم نیی
وای منو شوهرم فقط نگاش میکنیم میخندیم از دستش دستشو میکنه تو غذای من میریزه برای شوهرم بعد دوباره برعکس خیلی حال میده کلی کیف میکنه
پسر من هرکار کنم آخر میاد میشینه وسط سفره رو میز بخوریم که هلاک میشه از گریه میگه بزارینم رو میز تو صندلی غذا هم جدیدا اصلا نمیشینه
خلاصه به یه بدبختی میخوریم 🥴
باهم میشینیم غذا میخوریم اون تو صندلی غذاش با غذاش بازی میکنه یاد میگیره و میخوره کلی هم کثیف کاری می مونه برای تمیز کردن اما مهم اینه ارتباطش با غذا حفظ میشه
ما اصلا سفره پهن نمیکنیم سرپا نوبتی رو کابینت میذاریم غذامونو میخوریم
یوقتم جایی بریم تو بشقاب برنج میریزم میذارم جلوش هم میخوره هم میریزه بعضی وقتا خیلی خوب میمونه اصلا تکون نمیخوره با بشقابش بازی میکنه بعضی وقتا همه چیو میخواد
رو اپن غذا ميخوريم اونم چسبيده ب پاهام ديونم ميكنه😅😅
براش بشقاب و قاشق مخصوص خودشو بذار توش کمی غذا بریز یه زیرانداز بزرگم بنداز بذار خودش بخوره اون وسطم کم کم خودت غذا بذار تو دهنش،یه لباس همیشه کنار بذار موقع غذا خوردن تنش کنی چون همیشه کثیف میشه
اوایل خیلی اذیت میکرد داخل روروک میذاشتیمش
الان بشقابشو غذا میکنم میذارم جلوش با قاشق چنگال شبیه خودمون و هر مخلفاتی که میخوریم قاطی میکنه میریزه ولی سرگرمه
هیچکار...
وقتای ناهار خوابه شامم رو میز میخوریم بازی میره میکنه با خودش
میذارمش توی تاب خودمون کنارش میشینیم باهم غذا میخوریم
صندلی غذا میزارممهار میشه 😁
من یه دیگ و قاشق میدم دستش اما بازم کار خودشو میکنه😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.