خانما به بچه هاتون سیرابی میدین؟

۱۴ پاسخ

من خودمم نمیخورم اصلا هم دوست ندارم توی خونه م بپزم همچین چیزیو🤢🤧😷

دختر من بشدت دوس داره البته نه بیرونی میدم نه پاک شده آماده خودم مطمن پاک میکنم و میپزم
سیرابی برای تقویت معده و دل روده خیلی خوبه مخصوصا دختر من که آلرژی داشت و معذش حساس بود

دختر های من عاشقشن 🫠 ب شدت سیرابی و اشکنه دوست دارند😂

ن من پسرم ن سیرابی ن کله پاچه نگاش میکنه حالش بهم میخوره منم ندادم

بله ما تا کله پاچه میپزیم میدم بهشون
دکتر میگفت برا رشد قد خیلی خوبه

من یکی دو بار اون جاهای نرمش و دادم و برام عجیب بود که خورد و دوست داشت😳

دختر من دوست نداره متاسفانه ولی اگه دوست داشت میدادم

من اکثرا واسه شام میدم بهش.
با قلم چندین ساعت میپذم.

ضرر ک‌نداره اگ دوس داشته باشه
دختر من کوچیک تر بود خورد الان نمیدونم دوس داره یا نه

خیر، چون اصلا ما خودمونم نمیخوریم

دختر من خیلی خوش غذاست ولی متاسفانه نخورد

من از خیلی وقت پیش دادم ولی دوس نداشت

چرا من هر چی تاپیک میزارم نمیاد

اتفاقا امروز خورد برای اولین بار و خیلی دوس داشت

سوال های مرتبط

مامان پسرم زندگیم😍 مامان پسرم زندگیم😍 ۳ سالگی
مامان ماهیرا و ماهیسا مامان ماهیرا و ماهیسا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی