۱۷ پاسخ

زندگی خیلس عجیبه ۳۸ هفته همه چی رعایت میکنی ک دهانه رحم باز نشه و‌دردی نداشته باشی
دو‌هفته به هر دری میزنی ک دردت بگیره😂مادرشدن هر زمانی درگیری های خاص خودشو‌داره ان شاالله به سلامتی زایمان کنی

من زیر کولرم😅😅

نگران نباش اثر میکنه
اگ ی چسه دردم داشته باشی گم میشه😂😂😂😂
خودمون شانس نداریم

بذاردردت بیادمی فهمی دنیادست کی عزیزم عجله نداشته باش وقته بشه در خودش میاد

منم همه این کارارو کردم بجز بخاری و رابطه بجاش کیسه آب گرم گذاشتم رو کمرم عرق بهم نشسته سر سفره شام هم یه دردی اومد و ول کرد بچه هم هی سفت می‌کنه خودشو هی شل از صب هم درد پریودی داره کمرم حس میکنم میخام پریود بسم خدا کنه درد زایمان باشه دعا کنین برام خسته ام

نوک سینه هاتو ماساژ بده و پیاده روی کن

من همه این راه ها رفتم امروز معاینه شدم گفت اصلا باز نشده دهانه رحمت 🥲

گل گاوزبونم دم کن بخور شروع میشه

بخاری؟🥲ما اهوازیا کولر زدیم رو درجه ۱۸

چ حوصله داشت تا حالا نشین دختر پاشو تا صب اسکات بزن

بخاری 😳

برای من که تاثیر نداشت چند هفته و چند روزی؟

بخاری🤔

با این همه زحمت من جای بچت بودم روم نمیشد به دنیا نیام😂

سلامدعزیرم خاکشیر بخور عالی دهانه رحم رو باز،میکنه

هوفف خسته نباشیبببیییی😖

چرا آنقدر عجله داری آخه 😂
الان دردت بگیره یه کاری می‌کنی فقط دردت کمتر بشه

سوال های مرتبط