۸ پاسخ

اره عالیه

یوگا عالیه من بدن درد داشتم بعد زایمان.وزنمم خیلی بالا رفته بود خشک خشک هم بودم! با یوگا از ۶۴ کیلو رسیدم ۵۶ کیلو انقدر حالم خوب بود! ولی یک ساله نمیرم کسی نیست دخترمو نگه داره💔

اگه مربیش خوب باشه اره عالیه

من 12 ساله که یوگا کار میکنم ، در کنارش ورزش های دیگه هم انجام میدم اما واقعا هیچی یوگا نمیشه. تمام روزهای بارداریمم غیر از جمعه ها یوگا انجام دادم. واقعا عالیه و حتما پیشنهاد میکنم تست کنی

یوگا عالیه عالی. در کنارس پیلاتس هم باشه دیگه بهتر

خیلی خوبه کجا میخواین برین تو بندرعباسه؟؟

عالیه یوگا، من خودم که نرفتم ولی مامانم یک ساله میره، هم لاغر شده، هم وزنی، هم سایزی، هم دست و شانه هاش درد میکرد، الان خوب شده، هم به قول خودش سبک و سرحال شده، منم میخوام درسا بزرگ تر بشه حتما برم.

من گه دوسمندارم همش کششیه 🤐 اگه برا لاغری و این حرفا بدرد نمیخوره😑

سوال های مرتبط