ما ایران زندگی میکنیم..
خیلی افتزاح شده خدا فقط دیگ باعثو بانیشو نابود کنه
اینم تقصیر دشمنههههه. اغتشاشگرا تولید کردن لابد
دژمن بداند که مردم ایران هنوز خوابند🤣🤣 هنوز اولشه مونده تا بدبختی واقعی
اینجا ایران است.
ب ریال در میاریم ب دلار خرج میکنیم اخرشم اینه
همششششش تقصیر آمریکا و اسراییل و اینترنشناله 🤣🤣🤣🤣🤣
ای بابا🚶♂️
من چن وقته نخریدم
عزیزم از اونایی که شبا بیرونن مگمگ میکنن بپرس
این که دچیزی نیست
یستنی نونی حصیری که کسی نگاش نمیکرد شده ۵۰تومن
خیرنبینن الهی.حجمشو کم کردن عوضش قیمتشو ۳برابر کردن
تازه همین ی ذره قیمتش ۸۰ تومن شده🙃🫠
اینجا ایران ماست پرچم بالاست
اون چوس مثقالم نمیزاشتن خالی میدادن
امروز یه طنز بود میگفت یه بنده خدایی یه چیپس خریده بوده تا خیلی کم توشه و اینا
میشینه ورق ب ورق چیپسا رو میشماره تقسیم ب پولش میکنه میبینه هر ورق چیپس دو هزار تومن باهاش در میاد،میگه ای وای اینایی ک خورد شد هرکدومش ی دو هزاری بود ..🙂😵💫
تخم مرغ هام خیلی کوچیک شدن😂
پول دادی هوای پاک خریدی.ازش استفاده کن😏نمیدونم بخندم یا گریه کنم واقعا قیمتها خیلی گرون شده.خدا به همه کمک کنه
یکی دو هفته دیگه همه چی بدتر هم میشه 🥲
والا ادمومیمونه ک چی بگه
ب همون جایی ک نادر رفت
60 هزارتومن شده،،،پفک هم 150 تومن
هنوز این خوبه . بستنی کیم و عروسکی خیلی جالب شدن.کلا یه گاز شدن😁🤐🫤
همه چی روز به روز گرون میشه و کوچیک و خالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.