۴ پاسخ

سلام دور سر پسرتون چنده الان؟

سلام بهتری ان شاءالله؟؟ ببین از داروخانه ساشه کیدی لاکت بگیر بریز رو ماست و نعنا بخورید برای کم شدن شدت اسهالتون . آویشن و زنیان رو بجوشون چند باری در روز بخورید برای سم زدایی بدنتون تونستی سرکه سیب هم با آب رقیق کنید بخورید هم عالیه . دو روز روزی دوبار بخورید زود بهتر میشید ان شاءالله بعد از این پروسه اگر بازم اسهال رفع نشد یه قاشق پودر کاسترد بریز تو نصف لیوان آب بخورید حل میشه فقط بذار تهوع و عفونت از تنت بره بیرون بعد پودر کاسترد رو امتحان کن. ویروس باید بره از بدن بیرون وگرنه باز برمیگرده. عفونی هست و واگیر دار پس مدام سرویس بهداشتی رو با مایع دتول ضدعفونی کن

کدوم ویروسو

چ ویروسی علائمتون چیه

سوال های مرتبط

مامان دخترکم💞 مامان دخترکم💞 ۱ سالگی