۵ پاسخ

دکتر به من گفت یه هفته باید بدی اگه اسهالش کرد طقع کن نده

بمن گفت تا هروقت حلقه افتاد ولی حس کردم زیاده 6 روز دادم قطع کردم الان حلقش بعد 13 روز تازه داره میفته

برا پسر من شربت ۱۲۵ بود تا سه روز هر ۸ ساعت

یعنی دکتر بهتون نگفت تا کی نیازه که بدین؟

عزیزم به چه روشی ختنه کردین؟سخت نبود؟خیلی اذیت نشد؟

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی