دکتر به من گفت یه هفته باید بدی اگه اسهالش کرد طقع کن نده
بمن گفت تا هروقت حلقه افتاد ولی حس کردم زیاده 6 روز دادم قطع کردم الان حلقش بعد 13 روز تازه داره میفته
برا پسر من شربت ۱۲۵ بود تا سه روز هر ۸ ساعت
یعنی دکتر بهتون نگفت تا کی نیازه که بدین؟
عزیزم به چه روشی ختنه کردین؟سخت نبود؟خیلی اذیت نشد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.