۶ پاسخ

تا دو روز معمولا ک‌حس میکنی بیقرارع یا درد داره

سعی کنیم همودلداری بدیم بجااینکه استرس واردکنیم .......

خیلی اذیت شد؟به روش حلقه انجام دادید ؟منم بعد واکسن ۴ماهگیش میخوام ببرم ولی استرس دارم چون بزرگتر شده دست و پا میزنه

من تا وقتی قطره تموم شد دادم😂
به پسر من روش سنتی بود هیدروکسی زین و سفالکسین هم داد که عفونت نشه یه وقت

من دو روز دادم، روز اول که بیقرار بود، روز دوم هم اجساس کردم هنوز درد داره

دو روز

سوال های مرتبط

مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی