۶ پاسخ

دختر من خیلی دوست داره اونو ، هر شب منتظره اونو نشون بده بشینه نگاه کنه

چراااااا دختر منم بااون دلش میگیره میزنه زیر گریه

کجاش غمگینه؟...پسرمن انقد گوش داده بهش، خودش میخونه..میگه مهتاب لالا قورباغه لالا😄

پسر من باهاش میرقصه😂😂

وای دختر منم باهاش گریه میکنه جند بار شنیده🥲

الهییییی
ولی خیلی هم غمگین نیستاااا!!!!
غمگینه؟ ما باهاش نانای میخونیم که!!🤦‍♀️
الهی بچه یهو بغضی شد لابد🌱

سوال های مرتبط