دختر من خیلی دوست داره اونو ، هر شب منتظره اونو نشون بده بشینه نگاه کنه
چراااااا دختر منم بااون دلش میگیره میزنه زیر گریه
کجاش غمگینه؟...پسرمن انقد گوش داده بهش، خودش میخونه..میگه مهتاب لالا قورباغه لالا😄
پسر من باهاش میرقصه😂😂
وای دختر منم باهاش گریه میکنه جند بار شنیده🥲
الهییییی
ولی خیلی هم غمگین نیستاااا!!!!
غمگینه؟ ما باهاش نانای میخونیم که!!🤦♀️
الهی بچه یهو بغضی شد لابد🌱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.