۳ پاسخ

انقددددد حساسه این گل.ک نگم
ی گنده داشتم،ب دوهفته نکسید تموم برگاش ریخت.
بعدم تنش اینشکلی نیس،انگار ی پیاز گنده هست.
اینم فک کنم بونسای جینسینگه

درسته عزیزم مال منم همینجوریه

تصویر

عکس از خود گلت بده دقیق
این درخت بنسای هست
قدش بلند نمیشه ولی چندتا تنه میزنه و قشنگه
یه درخت چینی هست
حالا نمیدونم این چوبا که زدن کنارش دقیق چیه
ممکنه چون گل ضعیفه زده باشن تا بتونه مقاوم بشه و نشکنه

سوال های مرتبط