۱۲ پاسخ

واسه منم دقیقا بیشتر حرکاتش رو مثانه است دیگه نمیدونم بریچه یا سفالبک

چه جالب منم وقتی باردار بودم وسط بازار بودم هیچ احساس ادراری نداشتم حتی یکم ولی یهو یه ضربه ایی خورد به مثانم درجا وسط بازار جیش کردم خانما گفتن کیسه ابش پاره شده اقا ببرش بیمارستان منم نمیدونستم واقعا چیه قضیه چیه رفتیم بیمارستان با همون شلوار خیس منو ساعتها اونجا نگه داشتن بعد دیدن نشتی ندارم جیش بوده😐

دختر من تا هفته ۳۷ بریچ بود بعد چرخید

سلام عزیرم این لینک گروه بله بیا عضو شو@zvghpojmrewvjkcjknkbvhjnnkbg گروه مامانای بارداری ساری هست لینک گروه تو بله کپی کن بعد بزن رو لینک عضو شو

@zvghpojmrewvjkcjknkbvhjnnkbg

سلام عزیزم داخل روبیکا پیام بده لینک بدم@Nazin567i

سفالیکم همینه فشار سر بیشتر وقتی فشار میده ادرارم نداشته باشی میگیری

سفالیکم همینه والا با کلشون فشار میدن تمام استخونا واژنم داره میشکنه دیگه

والا بچه ی من سفالیکه انقدر با دستش میکوبه توی مثانم که امروز دیگه اشکم داشت در میومد😑

🫤😂😂

اخییی😄😄😄😄واقعا سخته

خخخخ هیچی نمیشه نگران نباش

سوال های مرتبط