درد کشاله ی ران که دیگه بدتر ضعفم میزنه میخام بلند شم😮💨
منم کل شب همینطورم درد پا که چند ماهه دارم مثل اینکه پام میگیره واای کمرم😵💫😵💫😵💫میگیره خیلی وحشتناک
یعنی یه خاب درست ندارم
افتضاح چرا فک میکردم تنهام 🤦♀️
با وجود اینکه مکمل و ویتامین استفاده میکنم همچنان شبا خواب ندارم تیکه تیکه میخوابم
از دیروزم درد بیکینی و احساس میکنم یه حالت کششی داره خیلی درد داره
منکه شبا گریه میکنم از درد ب خصوص کشاله های بیرونی رانم 😭
نه دوستی درد چرا؟
مگ ویتامیناتو نمیخوری؟
اره😩
من شبا رگ پشت پام میگیره هر سمتی ک بخوابم یکی لز پاهام بعد جاب جا میشم تا ندتی خواب باز میگیره
من تا همین الان که ساعت ۶:۲۶ دقیقس بیدارم
من ۱۸ هفته ام هنوز مونده تا درد بکشم ولی شب و روز اصلا خوابم نمیبره شاید کلا یکی دوساعت تیکه تیکه بخوابم طبیعیه؟
اووووفففف نگو نگو که نابودم ازدرد
این هفتها همینجوره
من قبلا به مامانم میگفتم قبل از خاب پشت گردن و شونه و پاهام رو ماساژ میداد راحتتر میخابیدم
ای بابا هرچی میگذره بدترمیشه که بهترنمیشه🤦♀️🤪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.