۵ پاسخ

نویان هم همینه از دیشب تا الان فق بالا میاره اسهال میشه تب خیلیییی بالا🥲💔

نزارش بلندبشه وبازی کنه چن بچه نمیدونه بدنش ضعیف میشه همش تو بلندش کن بازیش بده تااب بدنش بگیره

ولی حتماببرش متخصص اطفال همون روز امپولش میزنه روزبعدهم امپول داره تمام دارو سروقت زینک هم خوبه ب دکتربگوبنویشه

3روزخوب میشه ولی باداروسرساعت وشله وماست زیادبده بزارش بازی کنه بلندبشه همش توبغلت باشه چن بدنش ضعیفه وشربت زینک هم بایدبش بدی

نمیدونم ولی دختر من ۷ روز تب داشت روز هشتم استفراغ و اسهال شدید روزی ۱۶ ۱۷ بار پوشکشو عوض میکنم هر ۱۰ دقیقه اسهال داره هر راهی که گفتن امتحان کردم سه بارم دکتر بردم هنوز درگیرشه بچم آب شدههه

سوال های مرتبط

مامان دیلان مامان دیلان ۲ سالگی