خب بهش نمیدادی نصف شب.همون موقع میخوابوندیش.۴ ساعت گوشی اصلا واسه چشماشم خیلی بده
شما مادرو پدرش هستین و باید براش مشخص کنی چه تایمی بخوابه و چه تایمی گوشی دستش بگیره.الان اون داره برای شما تصمیم میگیره.بهتره یه تجدید نظر تو رفتارتون داشته باشین چون بعدا ضررشو خود دخترتون میبینه.چه ضعیف شدن چشم باشه .چه پرخاشگر شدن و بعدها عدم تمرکز روی درس هاش.
اتفاقا خوب کردی اون داد رو باید زودتر میزدی .داد زدن تو ضرر کمتری بهش میزنه تا ۴ ساعت گوشی دیدن اونم تو تاریکی
مونجارو نرنی خیلی عوارض داره من شنیدم اسپارتینا خیلی بهتره
خیلی خوب درکت میکنم چون دختر منم همینه جیغ و داد و گریه دیگ کلافه شدم از بس جیغ میزنه رفته تو چشم بقیه تا گریه میکنه یا صداش در میاد میگن وای باز این گریه کرد فلان واقعا بهونه گیره منم خیلی خستم دیگه
پسر منم دیشب ساعت ۹ خوابید شام نخورده چون قبلش گریه کرده بود زود خوابش برد بچم 😔اما من ۱۰:۳۰ تو خواب بهش ۲ سیسی شربت نئوتادین دادم ( اولین بارم بود اینکارو کردم چون بچه اذیت میشد ) ۱۱ بیدار شد گفت گشنمه ما سریع همه ی چراغارو خاموش کردیم فقط تی وی روشن بود روی برنامه ی اروم ، تقریبا یک ساعت بیدار بود هی تو بغلم وول خورد دوباره خوابش برد
عزیزم ۴ ساعت گوشی اونم نصف شب دادی که فقط بچه آروم باشه گریه نکنی خوب نیست اینقدر به همه خواسته هاش بگی چشم دیگه این جوری کنترلش از دستت در میره که
بهونه بیار بگو نمیشه ، براش داستان تعریف کن اصلا برق روشن نکنید بگدی قانون هست وقت خوابه
من به گوشی زنگ میزنم میگن زود بده باهام کار دارن
گوشی زیاد دستش نده،ی جور دیگه سرگرمش کن
عزیزم اشکالی نداره مادر بودن همینه عذاب وجدان نداشته باش، دختر من بیشتر به كارتون علاقه داره اما در کل من رو تایمر میذارم هر چی باشه گوشی تلویزیون
اینحوری عادت کرده میگم ای وای برقا رفت الان نزدیک 4
5ماهه من این روش رو پیش بردم و واقعا جوابه روزای اولش یه ذزه بی قراری میکرد اما پدرشم با من همکاری کرد و قبول میکرد دخترم دیگه الان میگه مامان میشه برقا نره میکم ن مامان دست ما نیست اداره برق قطع میکنه 🥲
وااای از دست این بچه ها
نصف شب اصلا گوشی دستش نده،خاموشش کن بگو خراب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.