خانما کجاهاتوشیراز زردی نوزاد میگیرن عصرعا؟؟؟؟

۷ پاسخ

بیمارستان شوشتری من همش اونجا بردم

درمانگاه امام علی با دستگاه میگیره ۲۵۰ میشه

شنیدم بیمارستان دنا خیلی خوب میگیره

عزیزم بیمارستان و اینا نرو برو و
دکتر هاشم رفیعی با دستگاه میگیره یا یه شماره هست تو دیوار دستگاه زردی کرایه میده زنگ بزن میاد خونتون با دستگاه زردی میگیره الکی نینی رو نبر ازش خون بگیرن گناه داره

البته صب عصرش یادم نیس

بیمارستان حافظ

بیمارستان زینبیه هم یادمه پسرم میبردیم

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا💙🥹 مامان امیر رضا💙🥹 ۱۳ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی