خانماواکسن ۴ ماهگی زدین بچه چندروزتب میکرد؟‌

۶ پاسخ

٤ ماهگي معمولا خوب مي گذره

اصلا تب نکرد

آره برعکس دو ماهگی بود برام

استا بده تب نمیکنه

یکی دو روز تب میکنن که با استامینوفن کنترل میشه

هیچی تب نکرد

سوال های مرتبط