۶ پاسخ

منم باید امروز میزدم نشد رفت برای یک شنبه🥲

واسه پسر اول من اصلا سخت نبود خیلی خوب بود حتی نیاز به استامینوفن هم نداشت

برا پسر من ۲ تا خوراکی ۲ تا هم تزریقی بود
راحت بود سخت نبود

نه دختر من اصلا اذییت نشد،دو تا تزریق داره

دوتا بود خیلی بهتر از دوماهگی بود اصلا تب نکرد

من ده روز دیر بردم چیزی نشد
اصلا سخت نبود برای ما از دوماهکی راحت تر بود براش
دوتا پا و خوراکی داره

سوال های مرتبط

مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی