منم باید امروز میزدم نشد رفت برای یک شنبه🥲
واسه پسر اول من اصلا سخت نبود خیلی خوب بود حتی نیاز به استامینوفن هم نداشت
برا پسر من ۲ تا خوراکی ۲ تا هم تزریقی بود
راحت بود سخت نبود
نه دختر من اصلا اذییت نشد،دو تا تزریق داره
دوتا بود خیلی بهتر از دوماهگی بود اصلا تب نکرد
من ده روز دیر بردم چیزی نشد
اصلا سخت نبود برای ما از دوماهکی راحت تر بود براش
دوتا پا و خوراکی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.