سلام تو بارداری کرم دست چی میزنین برای خشکی زیاد

۳ پاسخ

من برند سریکیت مال صورت و بدنشو گرفتم همش میزنم

من اتوپیا میزدمب بدنم خیلی خشک بود

دستامو فقط کرم مرطوب کننده آردن
صورتمم ضدافتاب مخصوص بارداری لافارر میزنم من

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختری وپسته 🩵 مامان دختری وپسته 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی
مامان نفس❤ مامان نفس❤ هفته سی‌ودوم بارداری