من نمیخاستم زیاد هزینه کنم . دلیجان مدل بنیتا خریدم از دیجی کالا ۵ تومن شد
اقواممون دلیجان گرفتن استفاده کردن راضی بودن
هم بنیتا هم هیرو
چندتا از اقواممون تجربشون خوب بود درین مورد
منم دلیجان گرفتم، دوست نداشتم تو این اوضاع الکی هزینه زیاد کنم و که فقط یه کالسکه خارجی بخرم
دوستمم هیرو پرو گرفت واسه سیسمونی و راضی بود حتی ولسه پسر دونیشم همونو استفاده کرد
منم هیرو پرو خریدم. کریکاتم میشه
من هنوز نخریدم ولی خیلی دارم میگردم تا قیمت مناسب پیدا کنم😊
ولی ست بنیتا هست اسکلت ش دلیجان گفتن ۱۲/۵۰۰
این فروشگاه های آنلاین قیمت متفاوت داره
یک سری ها هم تا فهمیدن گرون داره میشه زدن ناموجود توی انبارشون
کاشکی خدا خودش کمک کنه
جلوی گرونی گرفته بشه
مردم به هم دیگه رحم ندارند
عزیزم شما دکترت کیه؟
حدود ۲هفته پیش از فروشگاه روماک اول عبدالرزاق خریدم مارک کیدیلو ۱۷ تومن
عبدالرزاق گرونی الکیه من چند وقت پیش رفته بودم سبز میدان گذری پرسیدم از یکی ی ست کریر و کالاسکه و کیف چیکو ک همون دلیجان میزنه رو ۶و۸۰۰میگقت من یکیشو دارم خوبن
من قبل عید d900کیدیلو گرفتم١۶
من چند ماه پیش خریدم اسکای لاو خیلی سبکه و عالیه اون موقع 16 تومن خریدم فکر کنم
مسافرتی کیکابو اینترنتی خریدم ۲۲ تومن. مارک اسپرینگ و کیدیلو هم خوبن
اصلا دلیجان نخر یه کالسکه ای بخر ک راحت جمع بشه و همه جا تو دستت باشه من اسکای لاو خریدم خیلی راضیم همیشه همه جا همراهمه حتی با اسنپ ک میرم
فقط حواست باشه کالسکه ست نخری و مسافرتی بخری وگرنه به دردت نمی خوره
مامان توت فرنگی اینو ببین.دیجیکالا این مدل دلیجانو تخفیف گذاشته.
من adex خریدم ۲۳ تومن به نظر خوب میاد کمک فنر داره سمت مادر میشه کری کارت میشه گارانتی هم داره... فروشنده چندبار پرتش کرد رو زمین بعدم خودش نشست روش 😅
من نخریدم عزیزم اما رفتم تو بازار یه چرخ زدم دلیجان ها که انگار اسباب بازی بودن قیمت از ۸ تومن بود تا ۱۰ تومن.
دیدم خوشم نمیاد کیدیلو یه مدل دیدم گفت ۱۸ تومن.حالا من چون محل زندگیم یه جوریه پیاده روی زیاد میکنم و کف پیاده رومون صاف نیست باید کالسکه خوب بگیرم. هرروزم استفادم میشه. شما ببین نیازت چجوریه
من خریده ام از عبد الرزاق،مارک بلکو،۲۵تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.