۱۴ پاسخ

بهداشت همه چیو گنده میکنه بخدا کم مونده بگن سرطان داری برو ازمایش😂😬😬😬
نه بالا نیس ولی رعایت کن فقط قندای مصنوعی حذف کن که بالا تر از این نره

قند 92 بهداشت بهم گفت لب مرزه
من قندم 98 بود گفت بیارش لب مرز

برا من ۹۴ هست دکتر فقط گفت رعایت کن

بیشتر از ۹۰نباید باشه

اصلا هم جایی نرو ازمن بهداشت دنیا آزمایش گرفت که تکرار کن ازمایشامو قندم۹۳بود فرستادنم دکتر داخلی
رفتم پیش دکترم گفت اصلا هم لازم نیست فقط رعایت کن چیزای شیرین نخور

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

بهم تو بهداشت جواب ازمایشمو نگا کرد گفت سنگ کلیه داری 😐گفتم نه گفت اینجا زده گفتم گوه خورده هرکی زده 😂😂سنگم کجا بود از خودشونم سالم ترم

یه کوچولو بالاس ولی نگران نباش از این به بعد رعایت کن میاد پایین انشالله

منم رفتم پیش متخصص بهم نگفت عفونت ادراری داری ولی بهداشت بهم گفت داری و باید دوباره آزمایش بدی ..چ وضعیه اخه هر کی یه چی میگه

من قندم ۱۰۲بود گفت بالاس ، دکترم گفت قند باید زیر ۹۲ باشه برای شما رد مرز هس یکم رعایت کنی میاد پایین ، قنو مصنوعی حذف کن من حذف کردم قندم شده ۹۰

بعد فشارخونم رو گرفتن ۱۲ بود انقد ترسوندنم بعدش ک ترسیدم فرستادنم پیش روانشناس!!!
واقعا دیوونن

بالای ۹۰ توی بارداری رو میگن بالاست
فقط رعایت کنی اوکیه

اینا دیوونن ادم رو میترسونن
قندت خوبه
من ۹۷ هست قندم دکتر گف لب مرزه رعایت کن،ولی بهداشت کلا ادم رو میترسونه من هروقت میرم با ترس و لرز بیرون میام

چرا افسرده 😅

سوال های مرتبط