خانما تو هفته من وزن جنین ۱۳۳۰ خوبه؟

۴ پاسخ

یکم کمه

برای منم همینقد بود دکتر گفت کمه دیگ نمیدونم چیکار کنم

خوبه عزیزم

خوبه عزیزم این دو ماه اخر وزن گیری جنین بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙 آریشاه💙 مامان 💙 آریشاه💙 ۵ ماهگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان تو دلی💖 مامان تو دلی💖 ۹ ماهگی