۵ پاسخ

دختر من با حلیم و ابگوشت خوب وزن گرفت

باید با وزن تولدش حساب کنی
ببینی ایا کلا روند رشدش همینه یا الان استپ وزنی زده

عزیزم یه چکاپ ببرش محض احتیاط برای تیروئید و اینا
دختر منم مثل پسر شماس وزن نمیگیره اصلا
آزمایشش که نرمال بود منتظرم برای جواب ازمایش عفونت ادراری
عفونت هم ممکنه باعث استپ وزنی بشه
ببرش دکتر اگه همه چیش نرمال بود دیگه خیالت راحت میشه که شاید ژنتیکی لاغره
مهم اینه سالم باشه

ببرش دکتر وزن نمیگیره

ژنتیکش لاغره

سوال های مرتبط