۷ پاسخ

من دخترم ده ماهشه
تقریبا همه چی بهش میدم بهش کره میزنم هم شکمش خوب کار میکنه هم وزن میگیره وعده دقیق نداره البته فعلا چون مثلا یه روز صبونه میخوره یه روز نمیخوره ولی ناهار شام چون غذا سفره میخوره کم یا زیاد میخوره میان وعده هم یا شیر میخوره یا از خوراکی و میوه های خودمون بهش میدم یکم میخوره
سیب زمینی هم تنوری هر یک روز درمیون میدم بهش یا ماکارونی و برنج تو وعده ها زیاد میذارم خداروشکر خوب وزن گرفت

سعی کنید کره و لبنیات زیاد بدید مثلا تخم مرغ با کره درست کنید حتما سه وعده غذای اصلی بدید میان وعده هم بدید سرلاک هم خوبه اگه بدین

سلام برای وزن گیری بچه ها دکتر تغذیه این رو تو مطب زده بود البته بعضی موارد برای بچه های بالای یکسال هست هر کدوم ممنوع هست ندید و تست حساسیت بگیرید

براش سرلاک گندم و خرما از داروخانه بگیر مارک نستله برای شیرخشک نان،اونو با جو دوسرپرک یا بیسکویت مادر یا یه ذره موز ترکیب کن کم کم بده بخوره اینا شیرین هستن دوست داره،واسه ناهار و شام هم میتونی جدا براش سوم درست کنی هم از غذای خودتون بدی منتها واسه عذای خودت ن فقط تو غذا نمک کم و زردچوبه بزن با ابلیمو مجازی مابقی ادویه ها رو کنسل کن.بده بهش میخوره،میوه برای میان وعده سیب رو رنده ریز کن با کمی موز له کن بده میخوره،اب میوه من از ۶ ماهگی هر روز یه دونه لیموشیرین دادم.

سلام گلم در اصل صبحانه و نهار و شام باید بخوره با دوتا میان‌وعده سبک

چون بچه تازه به غذا اومده
ذائقه اشو نمیدونی
برای اینکه دستت بیاد چی دوست داره چی نه، هر نیم ساعت براش غذا بیار ،یا میخوره یا نه

حواقل باید ۱۰ کیلو باشه الان
هیچی نمیخوره
خودمو میکشم یک لقمه هم نمیخوره

سوال های مرتبط